Listan väntar

Gårdagens träning var nog en av de bästa. Peppen var på topp och de presterade otroligt bra, det ser mycket lovande ut inför de kommande tävlingarna :)

Fredag idag, en regning och blåsig Fredag, en Fredag med en lista som ligger och väntar på att bli förkryssad och förhoppningsvis klar idag. Men någon större pepp finns inte inför den tunga listan. Min lediga dag blev inte alls ledig.
Listan lyder:
* Göra religionsläxan ( Noll motivation)
* Göra arbetet om frisörer under 80-talet. (Hur länge har jag skjutit upp det arbetet nu ?!)
* Duscha ( Alltid lika jobbigt! Coach M vet vad jag pratar om! )
* Handla ( Jag måste duscha före jag far och handlar, dessutom måste jag köra ut bilen ur garaget. Usch vad jobbigt! Dagens I-landsproblem)
* Packa till mamma ( Hon ska bli "kidnappad" ikväll och jag måste packa det hon ska ha med sig i smyg. Hur lätt är det egentligen? Jag vet väl inte vad hon vill ha på sig för "finkläder" ikväll)
* Ringa om bussar till tävlingen i Gävle ( Kan styrelsen skaffa en person som gör det här istället, ingår det här verkligen i mina tränaruppgifter?)

Listan väntar..dags att sätta igång ?


Kommentarer
Postat av: Coach M

Bra jobbat med bussen. Fått svar från Gösta? Och nej, det borde inte ingå i våra uppgifter som tränare. Och ja, jag förstår verkligen duschångesten. Mitt hår är inte bra idag. Jag kör på hårband.

2007-11-09 @ 12:48:59
URL: http://www.passopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0