Jag ser det snöar..

Det är helt vitt ute nu :) Jag tycker om det, kanske inte alltid när man fryser och blir blöt eller halkar, men det är mysigt på något vis, en speciell stämning :)

Var chaffis åt mina föräldrar inatt. Vet inte om jag ska skriva någon kommentar om det, kan ju sammanfatta det med att de är ruggit slitna idag. Även jag är sliten för den minimala sömnen jag har fått inatt. Steg upp tidigt( Ja halv 9 är tidigt för mig nu, har haft en period när jag har kunnat sova hur länge som jag vill nästan)
Tjejerna har sålt fika på konsum i kylan, tur att jag hade bra med kläder på mig iallafall :) Fast kallt var det ändå.

Listan från igår är inte klar än. Skolarbeterna är kvar, ganska väntat, men allt annat är klart.

Nu börjar Anders bortamatch. Ska följa den via livematch på internet. gah, jag är nervös.

Kommentarer
Postat av: Coach M

Otroligt uselt. Jag kommer förbi dig och hämtar bordet på morgonen också. Strax före halv tio. Kan väl ta lite pengar från idag också som växel? Yes, ledarmöte direkt efter. Går nog ganska snabbt.

2007-11-10 @ 19:42:06
URL: http://www.passopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0