Irritation på hög nivå

Jag vet, jag har inte skrivit på många dagar, men ska jag vara helt ärlig så har jag inte haft lust eller ork till det. Det var tveksamt om jag skulle skriva idag, men övervägde så jag kan få ut min ilska.

Helgen har plågats av en mystisk sjukdom som fortfarande inte är riktigt bra. Kan som inte sätta orden på vad det är för sjukdom, men den är konstig. Skulle vara bättre om det bröt ut och jag fick vara rejält sjuk i 2 dagar och sen är det över, men nej, dra gärna ut på denna mystiska sjukdom.
Helgen har också plågats av detta ruttna frisörarbetet. Jag har slitit arslet av mig och det är nästan klart nu, förutom arbetstider och priser. Det värsta är att när jag kom till skolan imorse får jag höra att läraren ändrade inlämningsdatum i Fredags när jag hade åkt från skolan, så inlämningen är inte nu på onsdag, utan nästa onsdag. Åh, jag blir så irriterad och arg för att ingen vänlig själ kan höra av sig och meddela detta till övriga i klassen. Positivt sett så är jag ju nästan klar nu, och behöver inte jobba ihjäl mig i veckan.

Däremot så kan vissa ta och skärpa sig, blir så jävla förbannad när man inte kan hjälpa någon när man sitter och trycker på uppgifter som är bra för andra att ha, uppgifter som har efterlysts i flera veckor. Däremot så passar det när de ska ha uppgifter från mig. Är det så mycket begärt att hjälpa någon när vi sitter i samma sits allihopa? Släpp stoltheten för några minuter och var mänsklig!

Ah, skönt att få beklaga sig lite. Finns mycket kvar som jag är arg och irriterad över, men det kommer att bli alldeles för långt att läsa.

Hoppas på en bättre dag imorgon, utan ett huvud som spränger.

Kommentarer
Postat av: Coach M

Du får se det så här, när de idioter som vägrat vara hjälpsamma sitter och våndas i helgen och nästa vecka kan du bara njuta av att vara fääärdig!

2007-11-20 @ 00:17:48
URL: http://www.passopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0