Guld, guld och åter guld!

Helgen började med en heldag på stan med Anders för att fixa klart så många julklappsköp som möjligt. Vi lyckades ganska bra måste jag säga, bara några få kvar nu. Kvällen blev lugn och mysig, precis vad jag behövde.

Dagen började värdelöst när jag såg att snön var borta! Men blev bättre när jag provade balklänningen och kände mig otroligt fin! :) gaah vad jag längtar till studenten och balen!

Första tävlingen med den nya B-truppen ägde rum i Hörnefors ikväll. Tjejerna var grymma och dansade hem en guldmedalj! :) Coaches är så stolta, och jag måste säga att det ser lovande ut till Gävle!
Däremot var det inte så roligt att köra dit och hem i snö/slask/storm väder.

Nu blir det sängen för att försöka få bort denna huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0