Förresten

Kom på en till sak som jag skulle uppmärksamma omgivningen om!

Ortopeden är seriöst ett skämt! Vet dom ens om dom har arslet fram eller bak?
Fick ju veta förra veckan att jag skulle få en remiss till vårdcentralen i Holmsund för att börja rehabträna knäet, och sen skulle jag få en kallelse till ortopeden igen i början på Februari.
NU har ortopedläkaren skickat en kallelse till mig om att jag ska till ortopeden IGEN om 2 ½ vecka.  Vad menar han egentligen? Har han skickat remissen fel?, har han skrivit fel datum på kallelsen? eller har han glömt att säga något till mig ? Vad vill han mig?
Dessutom har de ruttna telefontider.

Dagens sjukvård...vad händer?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0