Dusch-Ångest

Frisörarbetet är klart, alltså helt klart. Det är utskrivet och klart, och just nu ligger det och väntar på att lämnas in imorgonbitti. Okej, man behövde inte lämna in det imorgon, men nu har jag kämpat som ett as och det känns skönt att kunna lämna in det imorgon och bara känna lugnet resten av veckan och kommande helgen.

Min mamma pikade mig 3 gånger sen jag kom hem från träningen att jag hade skitigt hår, så nu efter arbetet är utskrivet så kände jag att jag hade inget val än att ställa mig i duschen. Otroligt jobbigt, men väldigt behövligt.

Nu ska jag sova, för det tycker jag att jag förtjänar, eftersom jag måste åka och klippa dementa gammlingar som är otrevliga och bits och slåss imorgon. ( Jaaa, det är faktiskt sant! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0