Den försvunna remissen

Idag har det på pricken gått 1 månad sedan jag var hos ortopeden och kollade mitt knä, och har fortfarande inte fått någon remiss till sjukgymnasten för att börja rehabträna. Eftersom att både ortopeden och sjukgymnasten har så ruttna telefontider så fick mamma ta tag i detektivarbetet med att spåra min remiss.

Efter många telefonsamtal och diverse besök nere hos sjukgymnasten kom det fram att ortopeden har skickat min remiss elektroniskt till en vanlig läkare istället för till sjukgymnasten. TUR att min mamma gick ner dit idag för annars hade jag aldrig fått något träningsprogram. Så nu ska jag börja rehabträna hemma lite lugnt och sen ska sjukgymnasten ringa mig och boka in en tid. ÄNTLIGEN!

Jag blir faktiskt inte klok på dagens sjukvård.

Nu ska det fixas till mammas kalas imorgon. Duka står på listan för tillfället, så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0