Dagens jobbigaste.

Träningen igår var helt magisk. Har aldrig varit så stolt, och för tillfället känner jag mig helt lugn inför tävlingarna. Tjejerna är helt klart det bästa nu på min "Bra-lista"

Den här dagen har tyvärr inte börjat lika bra, redovisning på religionen vilket aldrig kan vara roligt. Sen får jag även veta att inlämningen på frisörarbetet är flyttat. Alla trodde att inlämningen var V. 48, men nu är den tydligen flyttad till på onsdag! ONSDAG!!! Hur ska det här gå? Jag har kört fast, och hittar inte den fakta jag behöver. Ingen som sitter och trycker på en prislista på klippningar och dylikt från 80-talet? Eller vilka arbetstider man hade som frisör under 80-talet? Nu kommer jag verkligen inte ha någon helg att se framemot, utan datorn kommer att bli min bästa (o)vän. Jag tycker verkligen inte om Kultur och stilhistoria , vad ska den här kursen vara bra till.

Som sagt, 1 sida är skriven på arbetet, bäst att fortsätta att skriva massa ord, ord som jag inte kan hitta någon fakta till.


Kommentarer
Postat av: Malin

Magiskt är rätt ord!
Meeh, jobbigt med arbetet. Hur långt ska det vara?

2007-11-16 @ 14:11:25
URL: http://www.passopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0