Stress, press och halsont

Jag överlevde dessa 3 mördardagarna. Jobbade 28 timmar på  tre dagar! Förstår ni?! Som tur är så tjänar man bra med pengar när det blir så mycket o.b tid :) Me like! Det värsta nu är att min kropp har börjat hinna ikapp mitt hektiska arbetstempo, så nu värker varenda liten kroppsdel och jag har blivit förkyld. Eller egentligen inte förkyld, men ont i halsen. Tur att Karina finns på jobbet och gör dagarna till något roligt, även om det är kaos!

Nu väntas det lugg-klippningar och suprice utdelning med Coach Piff. 

Anders jobbar förövrigt idag, jag tycker lite synd om honom faktiskt, men ikväll ska vi julmysa! Då blir han nog glad :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0