Positivt!

Mycket positiva besked från sjukgymnasten idag. Det gillas! Efter undersökningen så konstaterade hon att det inte var någon större skada på korsbandet! Yes! Däremot så var minisken fortfarande skadad. Hon tyckte att jag hade jobbat upp bra rörlighet och till viss del bra styrka. Nu har jag nya övningar och jag är peppad igen! Hon tyckte även att det var bra att jag hade börjat lite med gymnastiken igen! Mycket bra besked!

Gymnastikavslutning ikväll där coaches ska vara utklädda till Piff och Puff, lär nog bli mycket vackert :P

Har nu varit ledig i 2 dagar, har varit grymt skönt och behövligt inför de kommande 3 dagarna med jobb och stress. Jag längtar till pengarna börjar rulla in på mitt konto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0