Jag hatar garderober!

Sista dagen på 2007 idag...måste säga att dagen började mycket bra med frukost på sängen (tack mamma).

Det börjar närma sig avresa mot Norge nu, därför skulle jag vara duktig och börja packa idag, så jag inte behöver panik-packa imorgon och glömma hälften. Jag började med att bära upp stooorväskan och lägga fram kläder och annat som skulle packas. Mitt i allt packande så hände det, det värsta som fick mig att hata garderober, Vet ni vad som hände?! JO, HELA GARDEROBEN RASADE IHOP! Efter några fina ramsor började jag laga den och lägga tillbaka alla kläder som låg utspridda över hela golvet. När jag hade hunnit göra hälften klart så rasar hyllorna IGEN! Då brast mitt humör och jag slängde in allt och bestämde att jag ska laga den imorgon, eller när jag kommer hem från Norge. Men den smartaste idén är nog att låta pappa laga den när han kommer hem. Ja, så får det nog bli, jag har inte sådant tålamod för garderober.

Kommentarer
Postat av: Coach Piff

Gott nytt år, Puff! Hoppas du har en jättebra semester i Norge. Du är så värd ledigheten. Jajjemen, det gör vi. Och då blir det åka av. KRAM!

2008-01-01 @ 15:14:44
URL: http://www.passopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0