Gävleborgsjakten

Gävle är avklarat, med guldmedalj runt halsen. Tjejerna klarade sina mål och coaches är stolta, trots ett surt avdrag på hopp. Men peppen kom tillbaka efter en kanonpoäng på matta. 8.4 :)

Bussresan hem kan ju sammanfattas med skratt och åter skratt! Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Tur att ni finns!  Busschauffören Jerry höll också stämningen med sina klockrena citat.

TurboLövet bjöd på " Amen duurååå" och efter så lite sömn behövdes det inte mer för att coaches skulle vika sig av skratt.

Sömn har det inte funnit mycket av, men jag har laddat om inatt och nu är jag fit for fight igen! Nu är det träning med lagfotografering och imorgon blir det klassfest!

TACK tjejer för en underbart rolig resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0