Från blond till röd till brun..

Dagen har bestått av "Egen hårvård", mycket trevligt. Passade på att låta Emelie färga mitt blonda hår mörkt. Först fick det lov att bli knallrött för att sedan bli rödbrunt. Jag tycker om det, är bara lite ovan med mörkt hår nu. Men jag har iallafall gjort min mamma glad, hon gillade nämligen inte mitt blonda hår.

Träningen gick bra, jag känner mig lugn inför Gävle, bara vi slipper alla sjukdomar.

Nu är det plugg som gäller, 150 sidor kvar att läsa i Ondskan som ska vara utläst på torsdag/ fredag.
Prov imorgon i Försäljning och Service. 6 häften ska kunnas utantill. Jag ligger efter må jag säga. Man tappar mycket av 40 års kalas. Kan även citera min mamma när hon kom hem från jobbet idag, " Alltså, jag är fortfarande bakis tror jag" ( 3:e dagen efter kalaset ) Det kostar alltså på att ligga på topp.

Läsa och prov var det nu ja, synd bara att mina ögon redan värker och vill sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0