De är för söta...

Dagen började väldigt tidigt imorse, bara för att jag är en så otroligt snäll flickvän som skjutsade upp Anders till stan. Han har borta match i Gällivare imorgon och de åkte redan imorse. Efter jag kom hem blev det frukost och sen iväg till stan igen för att inhandla lite julklappar med mamma och pappa. Lite problem uppstod när jag och pappa skulle köpa julklappar till mamma, bara för att hon är så nyfiken hela tiden, men vi löste det galant :)

Kl. 13.30 var det dags för den stora och viktiga matchen. Ebba ( Anders brorsdotter ) som är 7 år hade match och ville att jag skulle komma och titta. Självklart så gick jag och kollade, tog även med mig syrran som hjälp till hejarklacken. Matchen slutade i en stor förlust 18-3. När matchen var slut kom hon springandes men världens största leende på läpparna och skriker " Veeeet niii ?! Förra matchen hade VI 0, och den här matchen hade vi 3!!!!!!!!!!!! " Haha, hon är för söt ! Förövrigt var den en av de roligaste och bästa matcherna jag har sett, alla sprang bredvid varandra och alla skulle ta bollen, mycket roligt!

Julstämningen har byggts på idag med julklappsinslagning och med att klä julgranen! Mycket trevligt :)

Nu blir det bara lugnt framför Tv´n och vila upp mig inför den sista veckan med jobb.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jamen eller hur! Kola är livsfarligt. Haha. Jag är peppad på mer salto. Vi ser väl vilka vi kan snurra till tisdag ;) Kram!

2007-12-15 @ 22:06:21
URL: http://www.passopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0