Dagen efter...

Det positiva:
Klassferran blev kanoners! Galet så roligt jag hade! Minns nog inte senast jag hade så roligt ute. "Vad heter bandet? - RIFF RAFF RUFF"  var en partyhöjare utan dess like, och vi dansade som aldrig förr. Återseenden med gamla klasskompisar och planering inför ännu en klassfest hanns också med.


Det ruttna med kvällen:
Någon otroligt ovänlig och dum människa hällde/slängde ett fullt ölglas på mig, och inte bara på mig, utan rakt i ögonen! Så där stod jag mitt på dansgolvet med öl överallt och såg ingenting, tillslut tog jag mig därifrån och trodde att jag hade blivit blind. Tur att Emma fanns där och såg att jag var helt förstörd och följde mig till toan för att skölja ögonen. Efter ölen var borta ur ögonen började synen sakta komma tillbaka i mina ill-röda-maskara-kladdade-ögon. Då började hatet att komma, vem var denna onda människa? Vad hade jag gjort för att förtjäna detta? Jag såg ju nämligen inte vem det var, men jag har nog mina aningar. Dumma människa!

När de stängde av musiken prick kl.2 var det dags att gå och äta mat på Max. Men eftersom man inte fick beställa efter kl.2 (?! Vad är det för sätt egentligen?! ) så blev jag och Emelie utan hamburgare. Arga och hungriga traskade vi hem på E4:an och åt rostade mackor istället.

Sängdags vid halv 4 och uppstigning 7, inte något som jag rekomenderar! Sedan var det bara att bege sig till skolan för att städa, den ena värre bakis än den andra. Men  vi överlevde dagen och hade grymt roligt igår!

Tack tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0